Вие сте в:

Дистрибуция

Увеличаване на продажбите на вино - Защо маркетинговият микс от мястото на продажба има значение

Има една поговорка, която гласи:

„Ако не мога да ви видя, вие не съществувате“

Как да се видим?

Създаване на "POS Marketing Mix"

Една от най-добрите и достъпни форми за популяризирането на вашите продукти и марки в точките на продажба са: вторите точки на излагане, брошури, постоянни знаци, банери, купони, дегустации. Използването на тези достъпни средства за маркетинг могат да откроят вашите продукти в тълпата от предлагани напитки.

Как се случва това?

Глобал Уайнс България е разработил в подкрепа на вашия маркетинг следните материали за маркетинг микс:

Втора точка на излагане:

1. Сглобяем стелаж от дървени плоскости на четири етажа с размери 60/40/170 см

 

2. Брандиран палетен трей с размери 80/60 см

3. Нек-холдъри за бутилки

4. Магнитни стопери за регала

Глобал Уайнс предлага подкрепа в изработване на вашият дизайн, както и изработка и доставка на най-важните материали за POS Маркетинг.

 

„Целта на маркетинга е…да направи продаването ненужно“ - Питър Дракър

Нашите партньори